Är sitter jag i vita fibervagnen och sjunger falskt i min ensamhet.

Hej igen! Nu är set nästan en månad sedan jag skrev något. Jag är fan inte bra på det här. Men nu skall det bli bättring!

I helgen var Robin här för första gången sedan han hjälpte till med tapetseringen när jag flyttade in. Det var en fin helg med massa mys och kräftor. För set var kräftskiva hos systra mi, mycket trevligt.
I måndags blev jag en lycklig flicka igen då jag åkte till Strängnäs och dansade!! Det är verkligen det jag var mest ledsen att lämna i Stockholm och nu har jag börjat igen. Jag är helt lycklig. Och ont i kroppen har jag också, aj så ont. Den detaljen hade jag glömt bort...
Igår var jag hos fam. Jansson jr och lärde mig virka. Hej tantvarning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0