två månader kvar till 24

haha, jag är då inte världsbäst på att blogga inte! 
vi kör ett inlägg kortfattat om den senaste veckan. 
 
LÖRDAG:
Jag fikade med Therese som gick i min klass på el. Var riktigt trevligt, vi har ju inte setts sen vi tog studenten. Spännande att höra om vad hon sysslar med om dagarna jämfört med vad jag gör. På kvällen skulle jag ut på krogen med incestarna men kunde inte pga min stukade axel. 
 
SÖNDAG: 
Spenderade på hälsomässan med min käraste. Gick egentligen bara dit för att kolla på SM i poledance. Men mässan var trevlig den också. Köpte två merinoull linnen och Robin köpte vantar och massor med chokladpraliner. MUMS! Poledance-SM var A W E S O M E! En vacker dag skall jag bli lika kick ass som dom. Punkt slut. 
Dock måste jag kasta skit på Mitt Kök-mässan. Väldigt lite mat, MASSA alkohol. Nästan bara alkohol. Inte rikigt okej.
 
MÅNDAG: 
Först lunchade jag med Lorena och sen gick jag och Robin på bio. Såg Call Girl. Den var inte dålig, ganska inte intressant, lite smått förvirrande men ändå helt okej. 
 
TISDAG: 
Åkte med Robin till Etuna då jag skulle jobba här. Kom hem och såg att min toalett var trasig så jag ringde och felanmälde den innan jag gick och spenderade fyra timmar hos Emelie på Skägg och Lockar. Slingade håret ljusare. Det blev bra, men jag känner att jag vill ha ÄNNU ljusare så nästa gäng får hon slinga det hår hon inte slingade nu. 
   När jag kom hem från frisören trodde jag att min toalett skulle vara fixade men icke sa nicke. Jag hann åka och fota mig till våran hemsida på jobbet, jag han ringa och tjata på att de skulle fixa toaletten och laga lunch samt sätta mig till bords innan de kom. Jag var mäkta imponerad men höll masken fint. Ändå åkte jag med Robin tillbaka hem igen. 
 
ONSDAG: 
Åkte tidigt hem till min mor på landet och åt hemmabakat bröd till frukost. Skulle gått en promenad tillsammans med henne och Jack men de skulle komma några killar och serva deras vattenpump eller liknande varav en av killarna var livrädd för hundar. Så jag fick gå en en långpromenad med Jack själv. 
   Till middag åt jag kebab på Palmyra för första gången. Helt klart godkänt. 
 
IGÅR: 
Emelip kom över på lunch och vi hade det mycket trevligt! 
 
IDAG:
Åkte första tåget till Etuna för att kolla posten och vattna min paprika. Självklart också för att äta frukost med grabbarna på jobbet! Efter jag letat fram min lite varmare höst/vinterjacka i källaren gick jag till Amarant för att äta lunch med Linnea. På vägen hem gick jag förbi Röda Korsets secondhandbutik och fyndade lite smått och gott. Nu skall jag packa färdigt väskan för om en stund kommer Linnea och plockar upp mig. Hon skall till Heron idag så det var värsta passande!
   Ikväll skulle jag vilja ha en mysdejt (nej inte ligga hemma i soffan och kolla på film som vi gjort hela veckan) med min käraste då vi dels har varit tillsammans i 22 månader och dels för att han åker till Kina på måndag så vi kommer inte höras av på en vecka. Men han är tydligen förkyld nu så han lär inte vara pepp på någonting tyvärr. 
 
 
Bilder kommer i ett senare inlägg då jag nu bloggar från datorn och alla bilder är på mobilen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0