Kissnödig och självklart långt bort från någon toalett.

God afton!
Nu sitter jag på bussen efter att ha varit på kalas hos mina fina vänner Tipi och Nettan som fyllde 20 i måndags. De drog nu ut på krogen och jag skall tända ljus på graven som vi inte kunde höra förra helgen. Skall bli mys.

Och självklart sitter det några nötter framför mig som JÄVLIGT SVÅRT att acceptera att jag INTE vill höra deras jävla skitmusik!! Sånt gör mig förbannad!

För övrigt har dagen varit fin, började med att jag fick och åt frukost med mina kollegor. Efter det gick jag en mysig promenad i solskenet. När jag kom packade jag väskan tills Robin kom och hämtade mig för han skulle göra ett jobb i Etuna. Direkt när Robin jobbat klart åkte vi tills hans mormor på lunch. Sen hem. Blir nog en relativt tidig sänggång ikväll ändå. Trött är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0