It's a good day!

Idag var jag hos sjukgymnasten och jag ser ljuset och känner hopp igen! Han var jättebra att ha och göra med, han förklarade bra, han var trevlig och sådär ni vet. Han kändes bra helt. Fick fyra övningar. Två jag kan göra var som helst, när som helst hur mycket som helst. Sen två övningar jag skall göra ett visst antal varje morgon och kväll. Skall tillbaka fredag nästa vecka.

Jag har hittat mitt favvolunchställe här i stan. Café Retro har soppbuffé för jättebillig peng! Hembakat bröd, allt är ekologiskt mysig lokal, trevliga anställda. Nej jag är helt kär! Skall jag luncha ute här i stan skall det LÄTT bli där! Nomnomnom!

Vuxenpoäng har jag samlat idag också. Fick papper från försäkringskassan angående sjukpenning nu under min sjukskrivning. Fyllde i den och gick och postade. Jag anser i alla fall att det är vuxenpoäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0