Hej igen!

Såhär är det.
Jag föll jäkligt illa på dansen vilket resulterade i en kraftigt stukad som i sin tur ledde till fyra veckor sjukskrivning. Så nu har jag tid att blogga igen!
Jag skall börja med 'Dagens svårt att göra med en stukad axel'. Så när jag skriver "DAGENS" menar jag det. Såå..

DAGENS: sätta upp håret i en tofs. Det var inte ens möjligt.

Annars vaknande jag upp till strålande solsken vilket gjorde mig glad så jag var tvungen att gå på Apoteket och hämta mig cykel som stod på stationen. På eftermiddagen var jag och klippte mig. Fick lockat hår när det var klart och känner mig nu asläcker!


Kommentarer
Postat av: Wilson

HELLO HANDSOME.!

2012-11-08 @ 12:35:21
URL: http://Wilsonjr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0