Day 2

Började dagen med en långpromenad på 8,5km. Måste ut och röra på mig så jag inte blir en soffpotatis med godispåsen som bästa vän nu när jag inte kan träna som jag egentligen vill. Det var mysigt, snöade lite lätt och inte så värst farligt kallt.
Är det inte konstigt att man säger årets första snö nu när snön kommer såhär i november? Det snöade ju massor i januari..!!

Whatever. Idag har jag också haft en skypedejt med fina Frida, jag har målat naglarna och jag har fått en tid bokad hos en sjukgymnast, can't wait! Vill verkligen komma igång med rehabiliteringen så jag kan börja jobba och träna igen! This is going to kill me..
Middag åt jag hemma hos Conny och Linda. Tacopaj bjöds det på och dumlechokladbollar till efterrätt. Mycket mums, mycket trevligt.

Nu väntar sängen men först:
DAGENS svåraste: ta på och av sport-bh och underställ = PAIN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0