"Jag är åtta år, jag ramlar inte!"

Igår var jag och Tessan på bio. Vi såg Babycall med snyggaste Noomi Rapace! Men usch vad obehaglig den var! Jag ryckte det ändå var ganska bra, mycket förvirrande men fortfarande bra. Men man måste nog se den ett par gånger för att riktigt hänga med i handlingen.

Innan bion åt vi mat på tacobar och där fick jag världens näsblodsattack! Det verkligen forsade blod så jag fick stå på en skabb toa i närmare fem minuter för att sedan kunna gå ut med en stor papperstuss i näsan. Tur att jag han äta upp maten innan jag upptäckte skiten och än mer tur att det inte troppade ner på tallriken. Det hade bara varit FÖR äckligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0