Att jag alltid alltid skall vara så förbannat kissnödig!!

Igår hade vi idrottsdag i skolan. En femkamp om vilket program som skall få springa ut först på studenten.
Vårt deltagande kanske inte var allt för entusiastiskt men efter ett tag gick det an ändå. Fast vi kommer inte få springa ut först om jag säger så... Men vi kämpat till oss gräsfläckar på kläderna åtminstone.

Efter femkampen filade jag med Tipi och Nettan i Handen. Det var mycket trevligt, synd bara att man träffas för sällan men det blir väl lätt så när man har alldeles olika liv.

Idag skall vi ha studentlunch med lärarna på elprogrammet. Det kan bli trevligt. Jag måste efter det åk till stan och hämta ut startkorten för mig och Marie till blodomloppet på torsdag. Och ikväll skall jag ner till Rudan och vara med på klubbträningen där. Kommer inte ens ihåg när jag var där sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0