Smskonversation mellan storasyster och lillasyster 21:29-21:39

Lillasyster; "Heej kan jag låna en kofta av dig, den dr gröna med vita prickar på snälla snälla snälla"

Lillasyster; "Alltså imorgon ok"

Storasyster; "Kostnadsfråga"

Lillasyster; "Vad vill du ha?"

Storasyster; "Det skall jag ta och fundera på du... Nej men visst. Ta inte sönder den bara.. Och förresten, hur visste du att den var hemma i Ådran, har du rotat i mina lådor?!"

Lillasyster; "Kanske men det var bara idag och jag kommer aldrig göra det igen ok"

Storasyster; "Det här skall vi allt ta och snacka om du och jag din lilla skurk! Och småskurkar som du skall sova den här tiden! Pussgodnatt"

Lillasyster; "Hihi godnatt puss"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0