20120118

En kort resumé om vad som hänt sen sist;
Kvällen innan nyårsafton gick vi ut på krogen. Den kvällen slutade bra.
Nyår "firades" hos Robins pappa. Trevlig middag, halvsov i soffan mest hela kvällen, skålade med alkoholfritt och släckte lampan runt ett.
Amanda kom på besök!
Skulle ut på skogsäventyr med Tessan för att grilla korv i skogen men det snöade så vi bangade. Gick en promenad och åt gulashsoppa här hemma istället.
Skolan började och samma dag träffades Bumbimaffian på första gången på väääääärligt länge! Tapas @ Frida vart det.
Tess blev färdigutbildad sjuksyrra så vi var på en snabbvisit i finaste Eskilstuna och grattade henne på hennes examensmottagning. Lekte massor med min favoritunge Vera!
Jag och Robin hade ettårsdag den 16e vilket firades med restaurangbesök, chokladfondu och skålade i alkoholfritt mosserat vin.
Robin och fyllde år (igår) och det friades med ett biobesök Hamilton - I nationens intresse. Helt ovärda biopengar. Tyckte inte alls om filmen, verkligen inte!
Idag har jag prov i kraftelektonik så nu skall jag åka till biblioteket i Handen och plugga. För det gjorde jag igår och det var ju kickass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0