Måste. Hålla. Mig. Vaken. Till. Herrarnas. 100m-final.

Här sitter jag med en ansiktsmask och kollar på os. Efter masken skall jag ge mina fötter lite kärlek. Kan behövas. Annars har jag haft en jättefin helg! Ja om man bortser att han höll på att bli antastad av ett jälva äcklig i lörsdags!!! (det behöver nästa ett eget inlägg så det kommer senare) Besöket av mina fina barndomskamrater Tipi och Nettan i fredags var riktigt roligt! Hade en mysig hemmakväll med massa flum och skratt, trasiga vinglas och massa gott onyttigheter. Och i lördags var jag på kräftskiva i Nykvarn tillsammans med Robins mammas familj. God mat/kräftor/tilltugg, glada människor och fint väder. Alltså riktigt mysigt! Idag kunde jag självklart inte låta bli att träna efter två dagars uppehåll så när jag kom hem från Nykvarn och lagat mat drog jag ut och rörde på mig. Sen körde jag styrka när jag kom hem efter det. Nu stundar en fullspäckad vecka som ser ut att bli väldig fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0