2aug = Karin, Kajsa. Så grattis till mig själv, Tessan, Christina och alla andra Karin och Kajsor!

Idag fick jag höra en väldigt tråkigt sak. Den gjorde mig mycket ledsen. Men naturen har sin egen gång och allt är helt enkelt inte menat att bli till. För övrigt köttade jag bort lite överskottsenergi på crosstrainern idag igen. Sen cyklade jag hem och var galet taggad på att städa och framför allt dammsuga min lägenhet! Så jag trodde jag hade fått hem mina påsar från dammsugarpasar.nu men icke! Hoppas de kommer imorgon så jag hinner städa innan Tipi och Nettan kommer!! Så istället för att städa har jag haft tre olika telefondejter men fina personer som gör mig lycklig i själen. Godnatt världen. Sov gott och möt morgondagen med ett leende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0