I morse när jag kom upp halvnaken för att äta frukost mötte jag en elektriker som skulle kolla på vårt element, scoure!

Idag:

- började med att mina fötter bli jätteblöta efter promenaden till bussen.
- kollade på Slumdog Millionare @ kunskapsverkstan
- fick verktyg @ installationen. Vad är det med killar och ta av sig byxorna? Idag stod helt plötsligt, först Nicklas sen Anton utan byxor. Okej möjligen att de bör om men varför? Om jag skulle dra av mig byxorna bara sådär, hur skulle de reagera då?
Jag har även suttit i en och en halv timme på ett möte med Max, två lärare, rektorn, två representanter från facket, både elektrikernas och företagens, en snubbe från Nymans Elektriska AB och en man från gymnasienämnden(?) Vad vi pratade om? Jaaadu, situationen med APU och hur den nya gymasieformen kommer se ut. Nå¨got sånt i alla fall. Jag och Max satt mest tysta och såg glada ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0