UMEÅ 23.12

Gosh!
Nu sitter jag här på något jävla vadrarhem @ Umeå. Någon sa hotell till mig när jag sa ja till att följa med, dude, vafan hände?!
Vi flög, gosh jag ogillar att flyga! Tur att jag kan underhålla andra i alla fall.
Vi kom fram, fick en bil. Hetsa till Maxi. körde på en väg som helt plötsligt tog slut! Maxi låg ju fan bara på andra sidan staketet men oj vad komplicerat det var att komma dit!

Nu ska jag soooova<3 har varit så brutalt flum hela eftermiddagen/kvällen. Och någon ville tvinga upp mig halv åtta imorgon, men jag förhandlade till åtta, SCORE!
GODNATT

Kommentarer
Postat av: sebbe.bergenås

hehe låter som en tuff dag för dig.

vill bara ha ett rakt svar på min fråga, minns du mig från tiden vi gick i svartbäcken? jag minns fortfarande din gamla lägenhet, som då var vågens gata 461(vette fan om det är de fortfarande) men vill gärna ha svar så fort som möjligt

2010-09-01 @ 23:25:31
Postat av: KAJSA

Svar till sebastian;

Hej, ja. Jag minns dig men jag är inte intresserad av att ses.

2010-09-02 @ 22:14:49
URL: http://kajsahannele.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAA!



känns lite som rob där! ;)

2010-09-05 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0