LILL-LÖRDAG!

OjOj det är redan onsdag! Halva veckan har nästa gått och oj vad tiden går! 
En snabbis vad jag har haft för mig de senaste och vad som väntas komma de närmaste dagarna; 

Måndag: 
Fick äntligen min efterlängtade mobil! Puss, puss på den. Fast det var jättedum i början. Kanske för att jag inte fick någon riktig bruksanvisning med den och att jag hade dryga en och en halv timme på mig för att hinna duscha, äta fixa mobilen och hinna med tåget som skulle ta mig in till stan för att gå på bio, I rymden finns inga känslor, med Tessan, Frida och Emelip. UNDERBAR FILM, SE DEN! 
Sov den natten hos Tessan och under den tiden började min nya baby samarbeta med mig.

Igår:
Inget direkt speciellt...
Bara livsfarliga tre minuters intervaller under läskig kraftledning. 
Och, vart fan tog stolen vägen?!

Idag: 
Stepp-test @ idrotten. Endast stepp-test också. Trodde vi skulle jogga efter så jag släpade med mig mina sats-skor men icke, så skulle vi inte jogga.
   OCH TESSAN KLIPPTE MIG!!
   Hahaha, ojOJ. det gick bra. Tänkte att om Sara låtit henne göra det tre gånger så kan hon ju inte vara allt för dålig. Hur som haver är jag ju jättekorthårig, känns det som, det är ju inte det egentligen (tänk axlarna).
   Men vart tog allt hår vägen? En massa fattas från mitt hår men det låg nästan inget på golvet! Dude, vafan hände?!

Imorgon:
hets-städning, hets-plugg och lite träning på det.

Fredag:
SKOLFOTOGRAFERING!
För andra gången...
   Och på kvällen, de vi alla längtat efter, DRINKPARTY @ Emelip! Finally skall Tessan få visa upp sina skills, going to be awesome!

Lördag:
Käre syster med sambo och barn kommer. Woho! Skall bli awesome att träffa sötaste trollungen Vera igen!

Söndag:
DM-medel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0