Igår plågades mina öron genom att jag hörde Oskar Linnros - 'Från Och Med Du' ÅTTA JÄVLA GÅNGER på radion!

"Hej. Nästa helg bör du ta till Hudiksvall. Fredag blir bra. Jag och Andreas är i Mellanfjärden doch vi hämtar dig det väntar en karl på dig där. Han bor i Stockholm men åker med upp. Okej?"
- HAHAHA vadå random?
Skall jag vara lika random och följa med..?

Idag var det stafett-DM.
Gick... HAHA jag bommade sönder! Hostade, fick ont i halsen och kunde stundvis inte andas då min näsa var så tjockad. Men ack så roligt det var, usch vad jag är pinsamt dålig jag är. Jag var helt lost redan till ettan och var tvungen att fråga en skugga till en knatte om var jag var någonstans. Jag stod då på en stor stig. Sen fortsatte det lika dåligt, hahah.

OCH VAD TROR NI SPELAS PÅ RADION JUST NU OM INTE OSKAR LINNROS?!?! JAG BLIR GALEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0