HAN HAR EN FAKTUR I BÅTARMEN!

Vad glad jag blir att se att det faktiskt är några få som kollar bloggen även dagar jag inte skriver något!

Nu funkar mitt internet någolunda igen.
Förra fredagens drinkparty var awesome.
Dagen efter kom Tess, Robban och Vera. Mycket trevligt! Än mer trevligt blev de då se berättade att de gifter sig nästa år!!
Söndagen gick helt och fullt till att övningsköra. Jag anser att jag var bäst, fast pappa kanske inte riktigt håller med...
måndagen stod det akademiträningen @ Långholmen på schemat. Där var det kallt och blött. Jag blev attackerad av en taggbuske och jag och Hilda klätrade på ett tak. Vad säger sprint-reglerna om det tro?
Tisdag var det partidebatt i skolan och ingen träning då jag var halvvägs in i extremhosta.
I torsdags var det Rest In Peace med mitt älskade paraply<3. Gick i två delar. På en överfull busshållplats. Det var bara att le och se glad ut.
söndag är det stafett-DM som gäller. Kommer väl kanske inte gå så bra då jag fortfarande hostar lite, menmen, detaljer..


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-18 @ 17:52:39
Postat av: Anonym

2010-09-18 @ 17:53:06
Postat av: Frida

HAHAH! Det finns inget som heter båtarmen :D Båtbenet heter det, sitter i tummen ;) och det är det ben som tar längst tid att läka också :O

2010-09-18 @ 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0