"Det är nära nu!"

Igår var det kval, gick ASBRA! tills jag bommade sönder på tian.
Kul att kval-heaten vad så galet ojämna och att jag hamnade i ett av de svåraste.  Så det bidde C-final here I come! 
   Sen åt vi på en jätteäcklig restaurang. 
   OCH vi satt i bilen i ett parkeringshus och lyssnade på reklam för att efter reklamen lyssna på Waka Waka med Shakira. HAHA!

iDAG, vad det final. usch vad dåligt gick! Så jag halv gav upp och mest lallade banan runt och garvade åt mig själv och alla andra som också bommade gärnet.
Efter det var det bara att vänta på Sara som sprang A-final och därmed startade 13.50. (Jag, Carolin och Moa hade då varit på TC från klockan sju på morgonen då det var tre grader varmt och frost på marken!!) 
   Fältlunchen idag bestod av korvstroganoff. KUL tänkte vi som redan i förrgår inhandlade varor till korvstroganoff som vi skulle äta till middag idag, woho! Så vi åkte efter tävlingen först till vårt vandrarhem och hämtade maten för att sen åka till nästa vandrarhem för att laga maten. (detta blev förövrigt fjärde gången jag åt korvstroganoff denna vecka. andra dubbeldagen också. Lunch och middag i måndags, lunch och middag idaag).


NU SÄNGEN OCH TAGG INFÖR MORGONDAGENS STAFETT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0