Love oh love, I gotta tell you how I feel about you

Idag har jag varit duktig. Jag gick upp sju i morse åt frukost, packade väskan och drog ut på en långcykel tur. Tog två timmar och tjugo minuter och det blev runt tre mil totalt. I mesta dels regn. Damn you pappa som lurade mig igår och sa att de skulle bli fint väder... Ha. Ha. Ha.
   Idag har jag även hunnit med att vara på coop och köpt pierre robert trosor + linne. Där inträffade även dagens besvikelse då det inte fanns boxer i min storlek så jag blev tvungen att köpa hipster, tråk.
   Var även och kollade på slutet "Haninges största derby" = Brandbergens  IF mot Vendelsö IK. Seger åt Vendelsö.

Nu skall jag gå och måla mina naglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0