Kinesiska drakar?

Dagens mindre roiga start gjorde att dagen inte kunde bli ämre så att säga. Och de blev den inte heller.
Kunskapsverkstan vad tråkig. Översatte de vi gjort i grupparbetet till engelska och skall nu nästa vecka redovisa det på engelska.
   Fick även reda på att hur det än gick på nationella engA skall jag läsa engelskaB nästa år för att få det att gå ihop med akademitiderna. Och också att det kanske inte gick så illa på NP matteA igår som jag trott.

Och snart blir man väl lokalkändis också. Var någon snubbe från skolverket och fotade oss idag på elkunskapen. Och jag lovar att om snubben tog 100 blider var 75 av dom på mig! Haha! Men han sa det så fint "Ja du förstår, du är ju ensam tjej på en mansdominerad linje" hahahha.. Så det skall ju bli spännande att se vart de bilderna hamna någonstans!

Och idag var min klass dum mot mig.
Jag gjorde en JÄTTEFIN kinesisk drake och dom hånade den. Och ansåg att jag sannerligen inte var någon konstnär! Taskigt tycker jag, för jag anser nog att jag är mästare på att rita kinesiska drakar.....


Den är ju jättefin!!


Den här är också fin. Kanske inte lika färgglad men fin. Den här blev dock hånad av parallellklassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0