GODNATT!

KM idag.
   Började dagen med att jag totalt missade tiden med en timme. Jag tänkte rätt men planerade fel. Skulle bli hämtad av Eskilsson runt tjugo i tio vid Jordbro Station men på någon sätt lyckades jag tänka fel en timme så när jag skulle till bussen insåg jag att klockan var tjugo i tio. Så jag panikringde Sara och hon föreslog att jag skulle ringa och kolla med Ivarsson och de skule precis åka men svängde förbi och hämtade mig på vägen.
   Själva KM gick okej, kändes lättare att springa idag än igår. Men det gick tydligen så bra att jag vann KM fastän jag sprang mot klockan som i vanliga fall brukar vara omöjlig att slå! *nöjd*

Imorgon:
- NP matteA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0