Denna dag ogillas starkt!

Årets absolut sämsta dag!
Börjar med att jag åker till skolan i sport-bh för att ha idrott första lektionen. Vilket såklart resulterar i att jag glömmer vanlig bh. Panikar sönder för jag skulle ju bli intervjuad.
Fixade det på bästa möjliga sätt, <3 eltejp HAHA!
Men fick reda på att vi skulle träffa tidningen klockan halv elva istället för halv tio om vi först hört. Så då hetsade jag hem och hämtade en bh, passade även på att byta om till shorts för att det är så varmt ute.

När jag kom tillbaka till skolan upptäckte jag att mina nycklar var borta. Ringde mamma och frågade om hon såg dem ligga hemma men det gjorde hon inte, hon kollade även i min väska men hittade dem inte. Från att ha trott att man glömt dem hemma till att ha tappat dem är ju sådär lagom kul, speciellt när det är hur varmt som helst ute och man är stressad inför intervjun. 
   Hetsade snabbt upp till engelskan för att lämna in min halvfärdiga uppsats och sedan vidare till rektorns rum för att vara positivt inställd till skolan. Det gick nog ganska bra. Fotografen var snygg i alla fall och jag gjorde inte totalt bort mig som jag gjorde förra gången!

När jag kom tillbaka till och engelskan för att få feedback på min uppsats var mina lärare inte där. Så jag stod lite snällt och väntade, sen tröttnade jag så jag gick och hämtade dom, eller i alla fall kandidaten vi har haft nu i tio-elva veckor. Fick min feedback och när jag skulle gå tänkte äckeltreorna att de skulle vara roliga och sprutade vatten på mig och allt bara brast. Jag totalt bröt ihop för jag orkade inte. Känns fördjävligt att treorna fick en bättre reaktion än de kunna hoppas på men jag bara orkade inte. Blev alldeles för mycket dåligt¨på en gång. Sprang gråtandes till biosalen där först kandidaten försökte lugna ner mig och sen även min riktiga engelska lärare. Då berättade jag hur jag mådde och allt om mamma och hon skall nu beställa en tid hos kuratorn för att det är bäst för mig att prata om det öppet. Hon skickade även hem mig.
   Så jag gjorde det, jag gick hem och på vägen kollade jag efter mina nycklar som jag inte hittade någonstans. Kom hem och kollade igenom min väska en gång till och där låg nycklarna.
   Skitdag helt enkelt!

Fast ikväll är det SCC och det brukar alltid vara roligt men det stod "orienteringsskor rekomenderas" och då sjönk det lite. Men vi får se. Först nu centrum, sen göra klart engelskan, dona lite i rummet och sist SCC.

Kommentarer
Postat av: fantasilos.blogg.se

fantasilos.blogg.se

2010-05-19 @ 20:43:03
URL: http://fantasilos.blogg.se/
Postat av: Frida

Naw, stackare! Lider med dig kompis! men du lär ha slått mig på scc xD Hej döda ben :D Kramar!

2010-05-19 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0