sju nyanser av grönt

Inatt vaknade jag 04.52 och blev glad över att det var över en helt timme kvar tills klockan ringde. Jag vaknade till senare och tänkte "fan vad länge den där timmen varade", kollade på klockan som då visade 07.10. Lättnaden som rusade genom min kropp över att den inte var 08.10 går inte att beskriva! 
   Hetsåt frukost, sprang till bussen och försökte mentalt förbereda mig för NP matte A. Som jag förövrigt tyckte gick ganska bra. Så nu är det bara den jobbiga väntat på resultatet.
  
Hade bara provet och sen engelska. Fast det var bara jag där för alla andra drog tydligen hem och jobbade, ehm.. Ja. Haha! Men iallafall, jag satt där själv på engelskalektionen och läste den där förbannande boken vi skall använda till en uppsats om destructive behavior. Och samtidigt i samma rum satt min lärare och vår lärarkandidat och snackade om betygen på treornas nationella uppsats i engelska B. Hahaha, mycket underhållande må jag säga. De Tyckte verkligen HELT olika i de flesta fall.

Slutade jättetidigt då både matten och akademin var inställd.
Kom hem, hittade ett brev från kommunen = sommarjobb! Lovely!
Socialade sedan med mina föräldrar och redan nu började göra upp planer om julafton.
Sen var det Girot<3 som gällde.

Eftersom Gabbe fyller år på måndag fick hon idag sin födelsedagspresent av mamma och pappa. = en ny mobil.
NEJ JAG ÄR INTE ALLS AVUNDSJUK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0