@ skolan 09.53

Nu jag har precis haft akademi, Tessans Poker Deluxe.
Det var mucho skojigt och jag hade relativt bra flyt med korten i början men sen gick det utför. VEM GICK OCH HÖLL PÅ ALLA SEXOR?!?!?!?!? 

Och nu till det pinsamma.
   Jag  stod i duschen nyss och upptäckte att jag bara hade bakstycket på ena mitt örhänge. MITT ENA CYKELÖRHÄNGE!! (hmm.. Jag kanske inte visat det på bild, eller ens berättat om dom! Får ägna en extra inlägg till, för och om dem när jag kommer hem.) I alla fall när jag stod där i duschen och insåg att jag tappat den bröt jag totalt ihop. Ni kanske tycker det är en aning överdrivet men icke när det gäller dessa örhängen.  Men så när jag satt där på golvet efter att ha gråtit en skvätt, panikringt både Tessan och pappa (HAHA!), skakat alla kläder, tittat/halvletat ner i brunnen i duschen och funderat ut massa olika självmordsplaner kollade jag av en tillfällighet lite bortom mina kläder på golvet och fann den. En meter från mina kläder. Lyckan var total och nu mår jag bra igen. Och båda örhängerna sitter nu extra hårt fast i öronen.

Men nu skall jag springa iväg på lektion. Hatkunskapsverkstad om man skall vara mer exakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0