OjOJ, här var det livat!

Har inte skrivt här på länge. Men jag har varken haft tid eller ork. Jag ber om ursäkt.
Så nu skall jag köra en snabbresumé av de senaste dagarna:

Onsdag;
- Stockholm City Cup. Gick väl kanske inte jättebra. Hade, som jag har ibland en jävla nerv i kläm i gränsen mellan rumpa och rygg som varje löpsteg var smärtsamt. Okul. Orienteringen gick bra nästa alla kontroller, bara en kontroll jag säkert bommade två fucking minuter, gaah! Oblygt.

Torsdag:
- Skrev skrivdelen i nationella engA. Gick rätt bra tror jag.
- Hade lektion med nya installationsläraren. Han verkar helt okej. Träffade även Johana en stund också, satt ute i solen pratade lite, var ju så längesen sist! Så det var trevligt.
- Sen var det träningen, det gick. Men betoning på gick! Haha

Igår:
- Först var det friluftsdag. Då gick jag en tipspromenad med Albin och sen kollade jag på dragkampsfinalen (som el såklart vann!), och på stafetterna. Sen drog jag och Therese till Handen och mötte upp Jessica. Drog omkring där innan vi satte oss på tåget mot stan för att gå och sitta i publiken på inspelningen till Bubblan. Det var faktiskt roligare än vad jag trodde det skulle vara.
   Efter inspelningen drog jag tillbaka till Handen och mötte Tessan för att vi skulle vidare till VH, möta Emelie och dra hem till Annelie där även Tess och Andrew redan befann sig.
   Väl där åt vi tacos och spelade Buzz och Alias. Haha, mucho roligt. Men nästa gång blir det riktig grillning, *blink, blink*
   Och inte heller fick man åka nattbuss hem fastän man så gärna ville! När börjar nattbussarna gå egentligen?

Idag:
- Jukkolaträning. VARMT! Och i och med det utnämner jag mig själv, Tessan och Emelie till dagens/veckans/månadens/fucking årets-rikspuckon då vi allihopa glömde vattenflaskor. Gaaah, idag var det nära döden på grund av det.

Imorgon:
- KM


Jag och min ehm.. fina docka jag "ärvde" när min gammelmormor dog. Den är nu nerpackad tillsammans med massa annat värdefullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0