"Mannen den manliga dykaren har hittat en vän, Kvinnan den kvinnliga dykaren."

Trallaalalaa. Skoldagen var ju egentligen lite halvt värdelös. 
   Började dagen med en och en halv timme film @ svenskan. Tjugo minuter egenomgång @ elläran. Korvgrillning @ Rudan och sedan inställd både matte och elinstallation.
  
Och när jag kom hem fick jag höra att min far betalar prenumerationen på min bibel Kadens<3 trots han sagt att jag själv skulle göra det om jag ville ha kvar den, = LYCKA! 
   Så har jag även bidragit till mustaschkampen då jag köpt en såndär liten söt mustasch = duktig Kajsa. Och så har jag köpt de där knapp-örhängerna som jag dregglat på ett tag nu. = Glad Kajsa. 
   Men bäst av allt, (okej det delar bästa-platsen med Kadens<3) är att mina föräldrar överraskade mig med ett grön Jet Set klocka som jag dregglad efter i evigheter!! = Mest glad Kajsa!



Och bara för att jag älskar Tysklands bidrag i Eurovision festivalen och har sträcklyssnat på den x antal timmar idag;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0