Fjärde maj

Idag;
- Nationella engA lyssna + läsa
   -> tror det gick ganska bra faktiskt!

Idag var jag och Therese på KTH och intervjuade en kvinna om fusion. Låter tråk men det var tro det eller ej det var intressant. Och så fick vi se deras mini/test-reaktor och då blev jag så uppspelt att jag visst knappt vart jag skulle ta vägen, haha! Det var jätteballt, fan!

- Träningen = Sara visade sitt onda jag = TORTYR! Riktig mjölksyreträning. Jag ville gråta. Tur att det fanns en bår i omklädningsrummet då...

Fjärde maj betyder att mamma fyller år. Detta firade vi med kladdkaka, bullar, sockerkaka och havreflan. Allt hembakat. Utom kladdkakan. Sjöng gjorde jag även för henne i morse, nyvaken och allt. Måste ha låtit vacker.

Imorgon:
- Livräddningen @ idrotten
- kontrollvakt @ sprint-DM

Torsdag:
- Studiedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0