Denna dag stryks från almanackan!

Började dagen med att bryta en nagel. Och redan där förstod man ju att denna dag skulle bli en "vill-gömma-mig-under-täcket-äta-godis"-dag.
Men jag släpade mig själv till skolan där helvetet fortsatte.
- Världens värsta bad hair day.
- min ljumske bestämde sig för att plåga mig med brutalt våldsamma smärtor
- Jättehungrig = ogod mat = JÄTTEHUNGRIG!
- kom hem till räddning Girot<3 MEN ICKE, jävla äckel tennisen tog upp alltid och så släpte min mor bomben ochsa att det inte skulle bli något Giro D'Italia<3 idag för att det var något fel på sändningen. Då var det typ självmord. Men som tur sände det iallafall. Så vi slapp självmord. Men efter sändningen blev jag depp ändå för att hatobjektet nr. 1 har nu tagit över ledningen. USCH!

Okej visst det kanske inte låter så illa trots allt men för mig var det som världens undergång.
Och helst av allt vill jag bara krypa ner i sängen med en godispåse och bara vara. Men icke.
   Imorgon har jag tydligen ingen akademi vilket betyder att jag har sovmorgon till halv elva = skööönt. Och efter skolan är det helst ner till klubbstugan för att hänga ut kontroller till u-serien.
   Känns bra att vi skall vara nere i klubbstugan 16.45, jag slutar fem och skall däremellan hinna äta middag också. Stabilt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0