Alla som såg mig flasha mina boobs på simningen idag, upp med en hand!

Ja som rubriken lyder.. Jag flashade på simningen/livräddningen idag. Fråga är nu bara hur många som såg. HAHA roligt värre! Pinsamt..
Förutom den lilla incidenten gick väl det hela okej. Bara att jag hatar det. Stackras jävel som håller på att drunkna i min närhet.
   Sen hade jag "håltimme" eller egen lektion utan lärare så jag drog hem och åt lunch med mor. Åter till skolan för matte och sedan var den skoldagen slut.

Kvällen spenderades i Handen. Närmare bestämt skogen mellan Vallavägen och KHT:s lokaler som kontrollvakt på sprint-DM. Fanns tillfällen under kvällen som var trevliga, och mindre trevliga. Som till exempel när det blev svinkallt och vi hade inget att sysselsätta oss med eller som när vi tog in kontrollerna och möttes av två jävla små alian. HAHAHA jag hör hur det låter men det är sant! Bildbevis kommer då vi fotade med Tessans kamera. MEN DET KOMMER JAG LOVAR!

Imorgon:
- studiedag

NU: sängen!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hur lyckas du... haha andra gången, eller är det tredje...? :P <3

2010-05-06 @ 21:27:49
URL: http://lalalandmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0