<3 bubbelplast

Jag gillar att jag verkligen inte har något liv och inte kan skriva något intressant och roligt.

Men idag var Girot<3 mycket underhållande.
Gabbe fick VÄRLDENS FINASTE KLÄNNING av min jättekristna moster i födelsedagspresent. *jätteavundsjuk*
   Och HAHAHAHA på tal om min jättekristna moster, hon brukar aldrig skicka min födelsedagspresent och julklappar i tid men nu har hon slagit rekord! Det är nu snart mitten på maj och hon har inte skickat dem än.
   Den senaste förklaringen är att hon hade bekanta över som hjälpte henne att städa inför hennes 60årsfest hon hade för ett tag sen. Ja vad sak man säga..? 
   Sen blev jag och pappa stoppade av polisen idag när vi åkte hem från att ha lämnat lite grejer i huset.

Just nu sportnytt och efter det ABC sedan sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0