17 maj

= vårt kära gannland Norges nationaldag. Men framför att, min kära lillesysters fördelsedag!
Gabbe blir hela elva år idag, tänk elva hela år! Jösses, grattis till henne.

Idag var det soool och jättevarmt och skönt, så jag hade kjol på mig. Dock med mina tjocka vinter-strumpbyxor så det var varmt. 
   Hade mitt svenska tal idag och det gick helt galet bra tyckte jag! Trots att nästan ingen lyssnade. Men jag är jättenöjd!
   Det var även brandalarmsövning idag.

Imorgon:
- akademi @ jordbro.
- redovisning av miniprojektet. Vi är LÅNGT ifrån klara!
- traditionella "mitten-på-maj-doppet-med-kläderna-på-efter-träningen". SOM vi har längat!

Onsdag:
- Stockholm City Cup etapp 1 @ Ålsten

Fredag:
- halv "idrottsdag"
- sitta i publikentill inspelningen av Bubblan
- grill/spel-kväll @ Annelie

Kommentarer
Postat av: jag förfan!!!!!

jag ska oxå sitta som publik i bubblan:O:O:O

2010-05-17 @ 22:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0