Skraj?

Nu ligger jag här i mitt rum, i mitt hus. Helt ensam.
Det är mörkt, tyst och ensamt.
Är jag en aning skraj?
Lite kanske (läs; mycket)
Just nu har jag min lampa tänd och tänk vad mörkt det blir när jag släcker den nu snart!!


Hahaha, är jag aningen superpatetisk? Eeh, JAA!

För att tala om något roligare hade jag och Moa en konversation tidigare idag om vem som har det jävligast av oss då vi båda bor off som fan ute på landet.
   Moa har en stor fördel då hon alltid bott på landet och jag är uppvuxen i betongbyn. Vi kom i alla fall fram till detta: 

Närmast till bussen:
- Moa.

Närmast till stranden:
- Moa.

Närmast till brevlådan:
- Jag.

Bussen går oftast: 
- Jag.

Sista bussen hem går senast:
- Moa.

Alltså, efter denna konversation drar jag slutsatsen att JAG har det jävligast. Så för tillfället suger livet hårt.

Kommentarer
Postat av: moa

haha, okejdå, du har det värst ;) fast jag har typ inga grannar :O det är synd om oss kajsa ;)

2010-07-06 @ 09:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0