Så här dagen efter känns det inte alls lika bra.

Känns som att vissa beslut tagna igår skulle vart bäst att blivit ogjorda.

Igår var jag och Tessan i stan och picknickade. I Kronobergsparken för att vara exakt.
En fryst blåbärpaj och färdig vanlijsås inhandlades och åtta plastskedar 'hämtades' från Seven Eleven.
Så där satt vi i blåsten på en parkbänk högst upp i Kronobergsparken och åt. Det var lite småmysigt.

Gårdagskvällen spenderades hos Frida.
Tessan var snäll och lockade mitt hår, flätade min lugg och lånade ut sin mascara till mig och sen drog vi till bussen. Då jag bestämt mig för att inviga mina tio centimeter stilett-klackar som jag haft i över ett halvår men aldrig använt vinglade jag mest bara fram, redan innan festen vilket såklart inte bådade gott.
Trevligt folk.
Krångliga dricklekar.
En rolig Frida.
Gröna påsar.
Mystiskt försvinnanden av smultronlikören.
Mobilspelskrig.


Senare lekte jag DJ och drack vin. Därefter är det lite luddigt.

Idag kom jag hem. Hälsade en snabbis på min farmor. Sov någon timme. Duschade. Kollade på Tour de France<3 (vilket för övrigt var JÄTTESPÄNNANDE!!!)- Vad gjorde du? Slet i frukt/grönsaksdisken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0