Känns som att en viss Kajsa har internet igen!

Min far var snällt och laddade mitt surf, och min mobil. Så jag är inte längre helt socialt handikappad. Woho!

Igår jobbade jag i hamnkontoret och idag var jag ledig.
Igår var det sol och i dag har det regnat.

Igår fick jag jobba själv i gästhamnen och jag blev lagom glad när min handledare sa "Jag ska bara... Kommer strax." och fortfarande inte kommit tillbaka efter en timme.

I natt var det brutal-åska! Men det var mys.
Jag älskar att ligga under täcket i sängen när det bullrar och dundrar utanför fönstret.
I natt blixtrade det så brutalt att hela mitt rum lös upp! Jag blev nästan lite till mig!

Till sist vill jag gratta familjen Ivarsson till sin galna fullträff på oringen idag. Etta, etta, fyra och fjortonde plats. Haha, lovely!
Vill även tillägga att jag inte alls är ångrar att jag INTE åkte till oringen i år. Fyfan vilket jävla dåligt väder de har!! Hahaha

Imorgon jobbar jag morgonpasset, 7-12 = WOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0