Jag får känslan att mitt internet går ut jätte, jätte, JÄTTEsnart!!

Mitt comviq kompis går ut om två dagar. = socialt handikappad.
Nu kollade jag när mitt comviq surf går ut och om jag förstod det rätt går det ut idag vilket leder till paniiiik!!
Jag har fan inte pengar till att köpa nytt förrens i slutet på september då studiebidraget/lönen kommer! Gaaaaah, vara utan dator och internet i TVÅ HELA MÅNADER = DÖDEN!

I alla fall, idag började jag på mitt sommarjobb i Dalarö Våffelstuga/gästhamn.
Har mesta dels fått höra att det är världen skitjobb men som ni kunde läsa några rader längre upp så behöver jag pengarna.
   Kom dit, fick en snabb introduktion och sen var det till att börja jobba. Lite flyt hade jag då jag fick morgonpaset tillsammans med en söt och trevlig tjej vid namn Felicia och en nära på gränsen till översocial och sprallig kille vid namn Conrad. Conrad har en tvilling, dock heter tvillingen INTE Cesar.
   Det började helt awesome då vi stod i våffelstugan med snyggaste handledaren och jag skulle göra våfflor. Allt gick skitbra tills jag kom på att jag glömt att smöra våffeljärnet så skiten fastnade och brände fast. Den snygga handledaren fick ta bort allt de brända medans vi stod och tittade på och asgarvade.
   Condrad var då inte sen med att också göra bort sig då han tappade en bricka i golvet så att den och en kopp gick sönder. Vilket ledde till ÄN mer asgarv och den snygga handledaren var på gränsen till ett nervöst sammanbrott. Condrad lovade att aldrig igen skratta åt mina misslyckade våfflor efter hans missöde, han ansåg nämligen att vi låg jämt till på "fail-listan".
   Men sen fick jag byta grupp då någon tjej inte dök upp så nu skall jag jobba med.... Eeh, ja. Lite smått osäkert med vad han heter. MEN han kände tydligen igen mig från Brandbergsskolan och jag kan verkligen inte minnas att jag sett snubben någongång! Scary, vad gör jag för intryck på folk egentligen?

Aja, nu blir det sängen och imorgon måste har jag kvällspasset i våffelstugan mellan 17.00-21.00. Woho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OFTA DU BARA JOBBAR 4 TIMMAR?!

2010-07-27 @ 18:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0