JA MEN SKIT I DET DÅ, BONDJÄVEL!!

Jag ogillar skarpt tröga bönder med skrattretnade namn!!

Idag skulle jag och Jessica steka på Dalarö. Trodde vi ja. Det var ju fan skitväder! Så planerna ändrades en aning då vi hade picknick inomhus istället. Så min lunch bestod av en halv, halv vattenmelon. En hel galiamelon(?), havrebollar och en jordgubbssmoothie = NAJS! 
   Och eftersom Jessica har varit i Tunisien och eftersom hon är så generös så fick jag en magdanskjol. "Du kommer nog aldrig använda den men den är från Tunisien och det var billig!" Och en liten ask, som egentligen skulle vart en kruka men den skulle bara gått sönder på flyget hem. Hahah, tacktack!

Och tack vare Jessica har jag fått en ny droglåt jag totalt knarkar sönder. Tack.


Kommentarer
Postat av: hehehe

no problemas;) magdanskjolen fick du dock för såna fanns överallt! men den va billig oxå...

2010-07-01 @ 23:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0