Dagens outfite 5-7/2-10 + ESKILSTUNA

I helgen var jag hos min syster Tess @ Eskilstuna. Gabbe var också där så det var himla massa tjejer.
Vi kom på fredagseftermiddagen, kom dit, handlade lagade hemmagjord pizza, spela massa spel. Bland annat Bamse-spelet<3
Vi avslutade kvällen med att kolla på film, Land of the lost. Haha, störd film! 
 
På lördagen gjorde vi misslyckade pannkakor som typ smakade papp. Vi bakade semlor, mums! På kvällen kom masa folk och v käkade semlorna, spelade gitarr hero, singstar och var allmänt tjocka.

Söndagsförmiddagen tillbringades ute i pulkabacken med varm choklad, gillad korv och tevligt folk. På kvällen/eftermidagen åkte vi hem, helt övertrötta både jag och Gabbe.
  Men jag drog på 10mila möte i klubbstuga och fick reda på att jag mst troligt får första sträckan. Woho.......


Dagens outfite 5/2-10


Faktiskt dagens TREDJE outfite med den enda jag orkade ta kort på..

T-shirt - H&M
"gravida/mamma-byxor" - lånade av Tess


Dagens outfite 6/2-10



T-shirt - La Redoute (julklapp av farmor)
Byxor - Cheap monday


Dagens outfite 7/2-10



Linne - Lager 157
T-shirt - La Redoute (också julklapp från farmor)
Kofta - Gina Tricot
Byxor - Cheap Monday
Blomma - Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0