Det är för att jag är stockholmare ellerhur??!?!?!?????!

Så gått som vare dag cyklar jag till jobbet.
Cykeln jag anväder är fin.
Det är en svart dam cykel, märket är lite oklart.
Den har dynamo fram och en stor röd baklampa, som för övrigt är väldigt lätt att glömma att släcka! 
Den har en stor cykelkorg, som är jättebra att ställa arbetsskorna i när man har fullt i väskan. 
för tillfället har framdäcket lite dåligt med luft. Bakdäcket har ännu sämre. Och självklart
har den en überfin barncykelstol.
 

MEN NU TVÅ DAGAR I RAD HAR JAG FÅTT KLAGOMÅL AV TRÖGA SMÅSTADSBOR SOM TYCKER ATT JAG CYKLAR PÅ FEL STÄLLEN, TYP FEL SIDA PÅ TROTTOARNEN ELLER NÅGOT LIKNADE PATETISKT. MEN URSÄKTA MIG ATT JAG PRIORITERAR MITT VÄLMÅENDE OCH INTE VILL RISKERA MITT LIV PÅ ERA GROVT DÅLIGT PLOGADE GATOR. DET ÄR FÖR ATT JAG ÄR STOCKHOLMARE, ELLERHUR?!??!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0