Sista natten på hotellet.

Sista natten på hotellet betyder, förutom att det är sista hotellfrukosten imorgon, även att det är sista praktikdagen detta år. Känns trist.
Jag gillar att ha praktik.
Jag gillar att cykla till jobbet i sveinekyla.
Jag gillar att pendla mellan Stockholm och Eskilstuna.
Tur att jag kommer tillbaka och jobbar några veckor efter jul då!

Den här veckan har jag varit inne på kraftvärmeverket. Det är på ett sätt jävligt coolt. Maffigt beskriver det hela ganska bra. Men det är så deprimerande! Så dålig stämning. Så gått som alla går omkring och är bittra inte direkt så att man får någon större arbetslust av att åka innanför deras grindar så att säga.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen krypa ner i mina mysiga hotellakan. höhöhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0