Jag gillar min APU-plats starkt!

Vera blev magsjuk så Tess ville inte att jag skulle bo hos dom denna vecka, det var ömsesidigt.
Så jag ringde min "högsta" handledare och berättade om mitt lilla problem.
Först skulle vi lösa genom att jag skulle få bo hos en av de jag har haft som handledare, men hans fru var sjuk så det gick inte.
Såååå, nu bor jag på hotell. Hotell = hotellfrukost!!
Jag är rätt nöjd med tillvaron så attt säga. Tre nätter på hotell under praktikveckan betyder tre nätter i en säng utan eventuellt skrikande barn på natten. Och fortfarande, hotellfrukost. Det är fan det bästa alltså, love it!



btw


VÄRLDENS BÄSTA TESSAN FYLLLER 19 IDAG!!!!

förlåt för att du inte fick ett helt egen inlägg, hoppas du tycker om mig ändå!

Och på lördag är det ppppppppppppppaaaartyy!!!

Kommentarer
Postat av: Lise

hahahahha fan va underbar du är!! xD

"Och fortfarande, hotellfrukost." <33

..liiite avis bara :P

2010-12-14 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0