Jag är i stort behov av hostmedicin just nu!

Gaaooosh, jag hostar var och varanan minut och jag blir galen!!
För övrig skadade jag min tumme idag, när jag stod på en stege och klammrade en kabel. Fiiint, plåster på tummen och blod på golvet i Energi och Miljö Services blivande nya lokaler. Mihihihi..

Det finns en snubbe som jobbar på firman, kanske 26-27 bast, förlovningsring på fingret. oh herre vad snygg han är! En liten bit inom mig dör varje gången ser honom. GAAAAAH!
kände att jag behövde skriva det. HAHA


Jag blir så glad av denna bild!
Kul minnen.
Och på lördag är det skidskytte, skidor och popcorn med denna trevliga person på schemat. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0