This week will KILL ME!

Idag var det tortyr på träningen. Lindas backbana. TRE GÅNGER!
Den är så otroligt hemsk att jag nästan inte ens önskar min värsta fiende att behöva springa denna extremt plågande bana. Men bara nästan!

Imorgon ska klassen (plus turism), till Romme och åka skidor.
Jag och Jessica fick för oss att åka snowboard, ingen av oss har någonsin åkt det förut och ingen av oss är så speciellt duktigt på skidor. Men vi är pepp och hoppas på att överleva.

På torsdag har jag ner till Skåne med akademin.
dvs. jag, Tessan, Adam, Tobbe och Robban. I en och samma bil. I flera timmar. Kan bli intressant.
Fredag = två träningspass
Lördag = ett träningspass
Söndag = Måsenstafetten med Malin och Sara. Sista stärckan. Sex kilometer svart. *PANIK*


Vadå? Jag tog en egen skogsväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0