"Bap = (Dal-Dum) x (Saly x (1-Väly))"

Igår Var Jag Hos Frida Och Sjöng Singstar.
Blev Depp För Att Älskade Björndalen Inte Vann Sprinten I Skidkyttet.
Blev Lite Småkär I Ante.
Träffa Toffe På Bussen Hem.
Han Skrämde Mig.

Idag Har Jag Varit På Dagsläger.
Det Var Mindre Lockande Efter Att Bara Ha Sovit Tre Och En Halv Timme.
Träningarna Gick Väl Okej, Men Det Var Tungt pga Snön.
Hatar Äckelsnön! Kan Det Inte Bli Vår Nu?!
Fick En Läskig Kommentar Av Karin.
OCH PÅVÄGEN HEM SÅG JAG EN CLOWN!!!!!! Jag Kommer Drömma Mardrömmar I Flera Dagar Nu Ju!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag sov till sex igår.....på kvällen alltså.........ångrade INTE att jag inte åkte på läger......

2009-03-15 @ 13:51:42
URL: http://rox1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0