TjockisKajsa goes ElitKajsa?

Vad är det som händer?

I onsdags var jag på en träning med ELITEN!!
Men jag visste inte innan att det var en elit-träning.
Janne frågade (läs sa till) mig i söndags när vi var påväg hem från Rånässtafetten att det var brunbildesträning på onsdagen efter. Och eftersom det Eskilsson säger är lag var gick det inte att säga något annat än att jag skulle komma. Så sagt som gjort åkte jag ner till klubbstugan där vi skulle samlas, där såg jag två bilar. I den ena satt Toffe och Sara, i den andra Kent. När Janne fick syn på mig sa han, "nu kommer det inga mer" och så gick han och så även jag och satte mig i bilen. Först då märkte jag att det BARA var Kent i den andra bilden och när vi började åka såg jag Malins bil och hon hade med sig Erik.

Väl framme i Högsta där vi skulle träna fick jag panik. Endast jag och eliten! Fatta att jag inte kände att jag inte passade in, haha.
Självklart fick jag starta först på den fyra kilometer långa brunbildsbanan, där verkligen ALLT utom höjdkurvorna var borta. Påväg till ettan kom Erik ikapp mig. Sen kom Malin och vid tvåan spang även Kent, Sara och Toffe om mig. "Jaha" tänkte jag, "trevligt.."
Jag gick fan asbra till alla kontroller utom till sexan, den gick inte så jättebra kanske och tian sket jag i för jag såg hur de andra stod och väntade på mig. Men jag är nöjd ändå!  

Och jag fick låna en överspejsad klocka med gps så jag fick bilden hur jag sprungt:


Okej man kanske inte ser jättebra men den funkar..

På kvällen sen när jag var hemma hos Tessan och var tjock (åt paj) fick jag ett sms av Toffe som sa att bilden nu var skickad till mig och sen fick jag ett till:
"Häng med på våra teknikträningar nu i fortsättningen så kommer du gå framåt mycket. Alla tycker det är roligt att ha dig"
Ha dig.. med? Äh skitsamma. Men det var iallafall en inbjudan till att träna teknik med eliten?! Hjälp.

Kommentarer
Postat av: Tessan

elitkajsa måste matas med paj så blir hon glad! B-) för det är ju inte så lätt att gå från tjockiskajsa bara sådär!.. x)

2009-04-13 @ 10:46:30
URL: http://wilsonjr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0