auahaadsbsbvidsbn

Trallalalaa.. Igår var det ju filmkväll hos Milla. Vi träffades vid sju och började käka glass <3 eller okej, först gjorde vi dipp.
Sen satt vi och snacka om allt möjligt och lite till, jag satt mest och mobbade Milla och att jag går i samma klass som Anton, moahaha!
Sen började kollade vi på Sex and the city-filmen, måste erkänna att den var inte alls så bra som jag trodde den skulle vara! Så vi slutade kolla efter en och en halvtimme när jag blev allt för rastlös, hehe..
Då satte vi igång en annan film som hette Little miss sunshine.
Jag och Milla missade den första halvtimmen av den för vi satt inne på facebook och dregglade på Anton, Adam och 'Galet-cepe-jag-tror-jag-dör' hahah..
När vi slutat dreggla och gick tillbaka till soffan fattade vi inte handlingen, men vi var väl inte så intresserade heller.. Inte jag iallafall. Stackars Tipi, Nettan och Patrick som faktiskt försökte kolla..
Sen tog filmen slut och då insåg vi hade vi inte hade några bilder, så då tog vi några som blev otroligt vackra, ehm nej.
Och när vi skulle dra hem var det ASDIMMIGT! Skitläskigt! Och när vi gick där och var rädda såg vi ett jävla fucking rådjur mitt i betongbyn, fatta rädda vi blev!


hehe..

som sagt, otroligt vackert...

Kommentarer
Postat av: anonym helst :P

Haha fan vad jag skäms ^^

2008-10-31 @ 12:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0