nanananaaa..

Idag kom jag till skolan precis i tid och då fick jag höra att min svenska lärare har blivit pappa så den lektionen var inställd.
Lektionen efter var idrott, glömde byxor men fick låna av Tunay.
Sen var spanskan inställd för Isa är fortfarande sjuk. Så jag drog hem.
Sen hade jag nk och samhäll. TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅK!
Och imorgon börjar jag 11.25 och har bara en lektion för att de två första är inställda, ena för att läraren har blivit pappa och andra för att läraren är lite för snäll...

En glad nyhet: TESSAN HAR BLIVIT FRISKFÖRKLARAD FRÅN SIN KÖRTELFEBER!
Det friade hon men att åka ner på träningen och träna! Fast hon var inte med på vår intervall träning utan hon och Danne, som också gjorde träningsdebut efter sjukdom i flera veckor, joggade bara.
Och vi som körde intervaller körde "timglaset", usch vad det är jobbigt! Fast det är rätt bekvämt faktiskt, blir klar på 12 minuter.
Och nu har jag lovat att hjälpa till i marken på våran natt-tävling nu på fredag och även att hjälpa till på "knatte"-lägret på lördag, woho... 


För dig Emelie! En bild på min nya frisyr, hahaha kanske inte den bästa men vafan..


Kommentarer
Postat av: emelie

Kajsa! du e jättesöt ju :D o en superfin bild ;P

2008-10-22 @ 15:53:52
Postat av: Tessan

hej malin x)



JAG ÄR FRISK, FRISK, FRISK! :D :D trallalla!

2008-10-22 @ 17:24:44
URL: http://wilsonjr.blogg.se/
Postat av: fetto

ÅÅÅ va fiint de blev!!! men man ser fortfarande att de ä du, för ingen annan kan göra kajsa-poserna!

tjockispussar!!<3

2008-10-23 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0