första "riktiga" inlägget

Idag har dagen varit cepe.
Jag har haft en lektion, en timmes matte.
Spanskan var inställd för Isa var sjuk, så jag åkte hem. Åt lunch, pannkakor och gick sedan och klippte mig. Toppade bara för att få bort de sista av permanenten. Klippte även lugg, måste ju testa något nytt...
När jag åkte tillbaka till skolan fick jag reda på att Viktor hade fixat så att vi inte hade någon engelska, utan vi fick läxa på glosor tills på torsdag. Så det var bara att åka hem igen. 
Åkte hem igen, gick och köpte choklad (varit sugen på det hela veckan). Drog sen tillbaka till skolan för att göra en idrottsmedicinsk undersökning(?). Det var rätt kul. Jag fick gå in till Dan Lundmark som är utbildad kinesolog. Han är 36 år gammal och håller på med triathon. Han var trevlig. Och bara för att jag var inne ca 20 minuter längre än beräknad tid och självklart längst av alla i OL-akademin. Hehehe. Jag fick fem stycken övningar jag ska göra, woho!


*mest pepp på undersökning*

Kommentarer
Postat av: Tessan

orka med triathon.. -.-' HAHAHAHAHAHAHAHA! asså seriöst! Vid första anblicken av de där två snubbarns fick jag värsta, och då menar jag VÄRSTA, känslan av att dom var ett bögpar.. xD ^^ haha! (a)

2008-10-20 @ 20:43:48
URL: http://wilsonjr.blogg.se/
Postat av: emelie

kajsa :D ny blogg och ny frisyr härligt! inte för att ja inte gillade de gamla men nytt e bra ^^ men ja vill se en battre bild på håret!

2008-10-21 @ 16:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0