15-16 projekt avslutning = stockholm rogaining

Igår var det avslutades 15-16 projektet men Stockholm Rogaining, dvs 3 timmar poängorientering.
Vi blev indelade i lag, fick en karta med massa kontroller och tre timmar på oss. 
Mitt lag vann, eller okej egentligen kom vi delat etta... Men vi vann.
Jag sprang med Hanna. Det var bra för vi höll samma fart, och just vi sprang i 2 timmar och 20 min.



Och idag har jag träffat mig fetaste vän Johanna.
Hon är dum.
Hon tog sönder min vante.
Hon sa; "förlåt" ,
Jag sa; "ge mig en stor godispåse och vi kan diskutera"
Fast jag fick en säkerhetsnål så jag kunde laga den. Men jag vill fortfarande ha en godis påse, Johanna!

Kommentarer
Postat av: Yoo-nana

hahahah!! ja ska fixa dej en godispåse min tjockaste vän, men jag kan inte lova att jag lyckas hålla mej från att äta upp allt godiset själv :P

2008-11-16 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0