if I told you once, I told you twice, you can see it in my eyes.

trallalaa...
Idag har jag haft EN lektion, plus akademi.
Matten var inställd för att Malin skulle på sjukgymnastik, och engelskan var inställd för att Pär var sjuk.
jag har väl sagt det förut att vi aldrig har lektioner?
Och på torsdag ska jag på stå på gymnasiemässan i Älvsjö och förespråka om Fredrika Bremers kära orienteringslinje, haha!

Idag har jag faktiskt haft håret utsläppt, OPLATTAT! Eller okej, halva dagen, sädär bara på akademin som vi snackade kost på, trååååk.
Men iallafall, ena sidan av håret såg, och göra fortfarande bra ut.. Medans andra sidan ser helt förfärlig ut! Men för att citera min kära fader, "Man kan inte ha olika strumpor och sen ha båda sidorna av håret perfekt!"

Imorgon har jag prov i nk, hej jag kommer dö.


Kommentarer
Postat av: Tessan

och det känns ju såååå nödvändigt att alla vi ska stå på mässan samtidigt.. -.-' det kommer komma max en person på tre dagar som är intresserade av att börja på akademin... Och har den jäveln otur så kommer den just på torsdag eftermiddag.. x) =P

2008-11-11 @ 16:41:00
URL: http://wilsonjr.blogg.se/
Postat av: mrs donken

du ä ju FETT snygg i din nya frisyr!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-12 @ 19:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0