Tja! Vill du hjälpa mig att tejpa?

Nej men shit vad händer?! TREDJE inlägget idag!
Shit, såhär kan vi ju inte ha det... Okej låt gå, men BARA denna gång!

Iallafall., Just nu har Tessan precis skrivit klart MIN träningsdagbok, medans jag har legat med halva kroppen på stolen, andra halvan i sägen, med ena benet hängades över stolsryggen och den andra, iallafall foten stött mot väggen, hmm känns bra..
Fick ett sms av henne när hon skrivit klart;
"HAHA! Färdig! Vadå du tränar aldrig.. Tog ju fan en timme att skriva skiten.. -.-' xD"
Hehehe.. he..he...

Och när jag låg i min übersköna ställning såg jag kartongen till mobilen och då slog det mig att jag aldrig kollat i bruksanvisningen..
Så idag, nästan exakt tre månader senare har jag för första gången öppnat och kollat i bruksanvisningen till min härliga och vackra mobil som bara har lite galet mycket allvarliga problem. Jag känner mig fruktansvärt stolt.

Nääh.. Nu måste jag nog gå och lägga mig, känner att jag är nååågot övertrött!

Kommentarer
Postat av: Lollo

HaHA faaan va lyckat att du inte kollat bruksanvisningen XD ;)

2008-11-23 @ 22:51:22
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: tessan

Min snällhet kommer ta över världen... x)

2008-11-24 @ 07:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0